Vælg kontor
Privat
Erhverv
Nyheder
Om advodan
Advodan Aalborg
Ring 96 31 33 00

Mølleå 1, 1. sal tv.,
9000 Aalborg
Tlf: 96 31 33 00
aalborg@advodan.dk

Se kort Kundeoplysninger

Advodan Aalborg

Jeg vil gerne ringes op

Udfyld formularen og vi kontakter dig

Når du udfylder formularen og klikker ”Send”, bliver der automatisk sendt en e-mail med dine indtastede oplysninger til ADVODAN-kontoret. Herefter vil du blive kontaktet af en medarbejder. Dine data bliver ikke gemt på advodan.dk, men ligger kun i den e-mail, som bliver sendt til ADVODAN kontoret. Alle ADVODAN-kontorer overholder ADVODANs persondatapolitik, herunder reglerne for opbevaring og sletning af e-mails med personoplysninger. Her kan du bl.a. læse, hvordan vi håndterer dine data og hvor længe.

Persondataforordning

Persondataforordning fra maj 2018 stiller store krav til både små og store virksomheders håndtering af persondata.

Langt de fleste virksomheder behandler, opbevarer og videregiver en stor mængde persondata. Reglerne inden for persondataloven er komplekse, og det bliver kun mere komplekst i takt med den hastige digitale udvikling og persondataforordningen.

Vi hos ADVODAN Aalborg A/S kan kortlægge jeres virksomheds behandling af persondata og undersøger, om I efterlever persondatalovgivningen. Vi kommer med konkrete løsninger, der passer til jeres virksomhed og hjælper jer med at leve op til kravene i persondataforordning.

 Advodan Aalborg erhvervsadvokater til møde omkring persondataforordning        Advodan Aalborg papirstak og ansættelseskontrakt

Er du klar til at håndtere persondataforordningen?

Vi har et stærkt team af specialister, som har et indgående kendskab til reglerne om persondata. Vi har stor erfaring i at omsætte teoretisk viden til praktiske løsninger, som kan bruges i netop jeres virksomhed. 

Vi tilbyder derfor 4 pakker inden for persondata, så du kan vælge den løsning, der passer bedst til din virksomhed og situation.

 

Pakke 1: Persondata Opstartspakke

Med opstartspakken afholder vi et personligt møde med jer, hvor behovet for persondataydelser i jeres virksomhed gennemgås og kortlægges.
Opstartspris kr. 2.495 + moms.

 

Pakke 2: Persondata Abonnementsordning

Ønsker I, at vi skal gå videre med en eller flere ydelser, kan I vælge en abonnementsordning. Her vælger I kun de ydelser der er relevante for jeres virksomhed.
Abonnementsprisen er kr. 2.095 + moms pr. time i op til 15 timer pr. år.

 

Pakke 3: Persondata Pluspakke

Med vores pluspakke sikrer I, at jeres databehandling er i overensstemmelse med reglerne i persondataforordningen. Vores pluspakke indeholder:

  • Personligt opstartsmøde af 1 times varighed
  • Gennemgang af hvorvidt din organisation opfylder den kommende persondatalovgivning
  • Vurdering af hvorvidt der er krav om en Data Protection Officer
  • Anbefalinger til at forebygge lovovertrædelser indenfor persondatalovgivningen
  • Bistand til implementering af anbefalingerne
  • Udarbejdelse af samtykkeerklæring
  • Bistand til udarbejdelse af procedurer og persondatapolitik
  • Udarbejdelse af databehandleraftale og eventuel formidling heraf
  • 1 times undervisning af organisationens personale i persondata

Prisen for pluspakken er kr. 19.995 + moms. Starter I med opstartspakken og ønsker at fortsætte med pluspakken, fratrækker vi opstartspakkeprisen (kr. 2.495 + moms) fra prisen på pluspakken.

Pluspakken indeholder standardydelser indenfor persondataområdet. Såfremt det viser sig, at jeres organisation har særlige forhold, der kræver yderligere bistand, vil I få besked herom til opstartsmødet. Det vil følgelig være muligt at tilkøbe ydelser til en favorabel timepris på kr. 1.850 + moms.

Under hele processen har I ubegrænset adgang til telefonisk afklaring af spørgsmål.

 

Pakke 4 – Persondatatjek

Har du allerede en fast procedure og eksisterende manualer over hvordan du behandler personoplysninger i din virksomhed, kan vi tilbyde dig et kvalitetstjek, hvor vi gennemgår dine procedurer og manualer og sikrer, at de overholder reglerne i persondataforordningen. Efter en gennemgang, udarbejder vi en rapport til dig, som beskriver de områder, instrukser, procedurer i din virksomhed, som eventuelt kræver yderligere opmærksomhed. På den måde sikrer du, at dine procedurer og manualer lever op til reglerne i persondataforordningen og er kvalitetssikret.

Ønsker du efterfølgende vores bistand til at tilpasse manualer eller procedurer, gør vi selvfølgelig gerne det (Pakke 2).

Prisen for Persondatatjek er kr. 11.500 + moms.

 

Podcast - Persondata for virksomheder

I maj 2018 trådte den nye persondataforordning i kraft, som stiller store krav til både små og store virksomheders håndtering af persondata, og som kan få økonomiske konsekvenser, hvis ikke reglerne bliver overholdt.

For at få en bedre forståelse af reglerne, kan du lytte til denne podcast, hvor advokat Trine Binderup fortæller om reglerne i persondataforordningen. Trine Binderup svarer på mange af de spørgsmål der opstår og fortæller om hvordan og hvornår det er relevant at tage en advokat i brug. 
Podcasten er lavet i samarbejde med Brønderslev Erhverv.

Lyt til podcasten om persondataforordningen...

 

GØR SOM 12.414 ANDRE. SE MERE HER
Gør som 12.414 andre

Tilmeld dig vores nyhedsbreve og bliv opdateret på juraen i din hverdag. Vi sender ud to gange hver måned.

Når du udfylder formularen og trykker ”Ja tak, tilmeld mig nu”, giver du samtykke til, at ADVODAN sender dig nyhedsbreve med lokale arrangementer, nyheder og gode råd om jura.

ADVODAN opbevarer og benytter udelukkende de indtastede oplysninger som led i udsendelse af nyhedsbreve. Behandlingen af oplysningerne sker sikkert, fortroligt og i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke og afmelde dig nyhedsbreve fra ADVODAN ved at bruge linket i bunden af nyhedsbrevet.

Læs mere om ADVODANs behandling af personoplysninger her.