Hvorfor være en del af Advodan?
Vi gør det nemt at drive en effektiv og professionel advokatforretning. Som en del af Advodan vil I få frigjort tid og ressourcer fra opgaver, der går med at drifte jeres advokatforretning. Det betyder, at I i stedet kan koncentrere jer om de juridiske kerneopgaver – og om at servicere jeres kunder bedst muligt.
Advokatvirksomheder er forskellige og har forskellige behov. Vi har derfor fokus på udbud og efterspørgsel, så den enkelte advokatvirksomhed kan foretage frivillige tilvalg af ydelser ud fra egne behov.
Advodan har kun ydelser, som er efterspurgt blandt advokatkontorer. Dette er både for at holde kontingentet lavt og for at sikre, at ressourcerne bruges til udvikling og drift af ydelser, der bedst muligt understøtter jeres advokatforretning.
Vi leverer ydelser inden for hovedområderne:
- IT-drift
- Marketing
- Strategi og ledelse
- Compliance, GDPR og hvidvask
Med interne kompetencer til at løfte opgaver på disse områder sikrer I, at det er jeres interesser, der bliver varetaget i alle løsninger – uden at I skal afsætte ekstra tid eller penge til det. Man kan sige, at vi er jeres forsikring for, at I driver en professionel advokatvirksomhed på den måde, der balancerer kvalitet og ressourcer bedst.
Bliv en del af Advodans forretningsplatform, og få frigjort tid og ressourcer til de juridiske kerneopgaver
Hvad er Advodan?
Advodan er en forretningsplatform for advokatvirksomheder med et fælles stærkt brand, digital markedsføring, IT-drift, paradigmesamling, GDPR, compliance, system til hvidvask og kapacitet til forretningsanalyser. I dag har vi 20 medlemskontorer over landet med mere end 100 jurister, som rådgiver private samt små og mellemstore virksomheder.
For Advodans juridiske rådgivning er nøgleordet nærhed. Det betyder, at vores jurister ikke kun tilbyder kompetente juridiske løsninger, men også møder kunderne i øjenhøjde og med kendskab til deres lokalområde. For Advodan som forretningsplatform er nøgleordet tid – det er nemlig vores vision at sætte juristernes tid fri.
Advodans ydelseskatalog
Som en del af Advodan får I frigjort tid og ressourcer fra de opgaver, der går med at drifte jeres advokatforretning.
I betaler som udgangspunkt kun for en række ydelser i en basispakke. Basispakken dækker bl.a. over brand og fælles hjemmeside – herunder egen kontorside, nyhedsbreve og markedsføringsmaterialer, hjælp til lokal forretningsudvikling, deltagelse i digitaliseringsarbejdet, optimering af den daglige drift mm.
Nedenfor ses et udvalg af vores ydelser, netværk og aftaler.
IT
Marketing
Salg og ledelse
Compliance, GDPR og hvidvask
Faglige og personlige netværk
Rabatter og aftaler
Krav til nye medlemmer
For at være en del af Advodan forudsættes det, at man lever op til en række full-service krav. Der stilles bl.a. krav til faglige kompetencer, åbningstider, bemanding, operationelle systemer der understøtter konkurrencedygtige leverancer til kunderne (Advodans basispakke) mv.
Ligeledes er der et krav om ærlig markedsføring. Det betyder, at hver jurist og/eller anden kunderettet fagprofessionel maksimalt må markedsføre sig med tre specialer – og at kontoret maksimalt må markedsføre sig med summen af disse.
Grunden dertil er, at Advodan er kendt for at levere kvalificeret bistand, uanset hvilket Advodan-kontor en kunde henvender sig til. I kernen er advokatydelsen en tillidsbaseret ydelse, og som kunde hos Advodan skal man kunne regne med, at ethvert Advodan-kontor kan levere, som det siger, og ikke når det er for sent finde ud af, at det ikke var tilfældet.
Ønsker du at starte ny advokatvirksomhed?
Er I en mindre gruppe af jurister, der kunne tænke jer at starte en selvstændig advokatvirksomhed, så tilbyder Advodan en plug’n’play løsning. Det eneste, I har brug for til at starte med, er en computer og en internetopkobling – så står vi for resten.
Økonomisk støtte til opstart
Vi ved, at det ikke altid er nemt at starte en selvstændig advokatvirksomhed. Vi ved også, at det tager tid at få skabt et fast og bæredygtigt kundegrundlag. Har du/I en god business case og ambitioner om at vækste din/jeres forretning inden for en årrække, så er der mulighed for økonomisk støtte i en opstartsperiode på 2-3 år.
Kontakt os i dag for et uforpligtende møde