Vælg kontor
Privat
Erhverv
Nyheder
Om advodan
Step 5: Opfølgning
Spørgsmål 5 af 5
Har I forfaldne ubetalte fakturaer liggende ude hos jeres kunder?

Selvom I har styr på kunder og deres betalinger, kan I opleve, at en faktura ikke bliver betalt til tiden. Den dag, kunden skal betale den fremsendte faktura, kaldes forfaldsdagen. Forfaldsdatoen er afgørende for fra hvilken dato, I kan kræve rente ved forsinket betaling.

Følger I systematisk op på ubetalte fakturaer?

Det er vigtigt, at I altid følger op på fakturaer, som kunden ikke betaler til tiden. Opfølgning kan ske via e-mail, telefon eller brev.

Alle spørgsmål skal besvares
GØR SOM 12.361 ANDRE. SE MERE HER
Gør som 12.361 andre

Tilmeld dig vores nyhedsbreve og bliv opdateret på juraen i din hverdag. Vi sender ud to gange hver måned.

Når du udfylder formularen og trykker ”Ja tak, tilmeld mig nu”, giver du samtykke til, at ADVODAN sender dig nyhedsbreve med lokale arrangementer, nyheder og gode råd om jura.

ADVODAN opbevarer og benytter udelukkende de indtastede oplysninger som led i udsendelse af nyhedsbreve. Behandlingen af oplysningerne sker sikkert, fortroligt og i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke og afmelde dig nyhedsbreve fra ADVODAN ved at bruge linket i bunden af nyhedsbrevet.

Læs mere om ADVODANs behandling af personoplysninger her.