Vælg kontor
Privat
Erhverv
Nyheder
Om advodan
Advodan.dk

Menu

Advodan.dk

Juratjek Erhverv

Få overblik over alle risici og muligheder i din virksomhed med et Juratjek Erhverv. Udfyld formularen herunder - så ringer vi dig op og aftaler en tid for et Juratjek i din virksomhed.


 

Ja tak, jeg vil gerne høre mere om et Juratjek Erhverv

 

Når du udfylder formularen og klikker "Send", bliver der automatisk sendt en e-mail med dine indtastede oplysninger til det nærmeste ADVODAN-kontor. Dine data bliver ikke gemt på advodan.dk men ligger kun i den e-mail, som bliver sendt til ADVODAN-kontoret. Alle ADVODAN-kontorer overholder ADVODANs persondatapolitik, herunder reglerne for opbevaring og sletning af e-mails med personoplysninger. Her kan du læse, hvordan vi håndterer dine data og hvor længe.

Hvad er Juratjek Erhverv?

Et Juratjek Erhverv er et juridisk serviceeftersyn, der afdækker din virksomheds svage punkter og identificerer faldgruber og muligheder. Juratjekket udføres på et to-timers møde med din ADVODAN-advokat. På mødet gennemgår I systematisk din virksomheds aftaleforhold ud fra et online tjekskema.

Hvem er det til?

Virksomheder af alle størrelser og i alle brancher kan få et Juratjek Erhverv hos den nærmeste ADVODAN-advokat. Du behøver ikke være kunde hos ADVODAN for at få et juratjek.

Hvordan fungerer det?

Du booker et juratjek via formualeren øverst på denne side. Derefter bliver du kontaktet af det ADVODAN-kontor, som ligger nærmest dig.

Juratjekket er fleksibelt, og du får afdækket de juridiske risici, der er mest relevante for netop din virksomhed.

Hvad får du?

Når du har gennemført juratjekket, får du en samlet rapport og en handlingsplan.

Den samlede rapport viser hele resultatet af juratjekket. Her får du det fulde overblik, hvor du også kan se, hvilke områder i din virksomhed, som er røde, gule og grønne.

  • Rød betyder, at det er et område, du bør få bragt i orden snarest.
  • Gul betyder, at du bør se på området inden for en overskuelig fremtid.
  • Grøn betyder, at der ikke umiddelbart er nogen grund til handling på området.

Handlingsplanen viser de områder, der er røde og gule i din virksomhed. I handlingsplanen er der lagt op til, at du og advokaten noterer handling (hvad der skal gøres), ansvarlig person (det kan være dig, en anden i virksomheden, en advokat, revisor eller andet) og deadline (hvornår det juridiske skal være bragt i orden).  

Du får rapport inkl. handlingsplan i hånden, når du går fra mødet – og du får den tilsendt elektronisk som pdf. 

Juratjekkets hovedområder er:

  1. Ejere og ledelse
  2. Fremtid og vækst
  3. Private forhold
  4. Medarbejdere
  5. Kunder
  6. Leverandører og samarbejdspartnere
  7. Ejendomme
  8. Produktionsapparatet
  9. Sikring af IPR (immaterialret eks. ophavsret, patenter og varemærke)
  10. Generations/ejerskifte
  11. Virksomhedsoverdragelse

Hvad er fordelene? 

Med et Juratjek Erhverv får du indsigt i alle afkroge af din forretning, og du får mulighed for at handle før det er for sent. Du viser samtidig, at du har styr på risici og sender et stærkt signal – både internt i din virksomhed, til bestyrelsen, til samarbejdspartnere og leverandører og til din bank.

 ___________________________________________________________________________


Artikler om Juratjek erhverv:


ADVODAN nyt om risikominimering:

ADVODAN nyt 1 2015

Du er her
GØR SOM 12.116 ANDRE. SE MERE HER
Gør som 12.116 andre

Tilmeld dig vores nyhedsbreve og bliv opdateret på juraen i din hverdag. Vi sender ud to gange hver måned.

Når du udfylder formularen og trykker ”Ja tak, tilmeld mig nu”, giver du samtykke til, at ADVODAN sender dig nyhedsbreve med lokale arrangementer, nyheder og gode råd om jura.

ADVODAN opbevarer og benytter udelukkende de indtastede oplysninger som led i udsendelse af nyhedsbreve. Behandlingen af oplysningerne sker sikkert, fortroligt og i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke og afmelde dig nyhedsbreve fra ADVODAN ved at bruge linket i bunden af nyhedsbrevet.

Læs mere om ADVODANs behandling af personoplysninger her.