PrivatErhverv
Jylland
Sjælland
Bornholm

Advodan Lolland-Falster søger sekretær

Til vores privat- og lejeretsteam mangler vi en ny kollega, der kan lide at arbejde i et travlt miljø.

Kender du til advokatbranchen er det en fordel, men ikke et krav. Tiltrædelse – omgående eller snarest muligt.


Hvem er du?

  • Gerne uddannet advokatsekretær, men det er ikke afgørende
  • Er god til at kommunikere – både mundtligt og skriftligt på godt dansk
    (og andre sprog?)
  • Er grundig, udstråler overblik og arbejdsglæde, selv i en travl hverdag
  • Har skarpe kompetencer indenfor IT
  • Er ansvarsbevidst, udadvendt og har et godt humør
  • Er god til at samarbejde, men kan også præstere på egen hånd


Hvad tilbyder vi?

  • Selvstændigt stilling, hvor du ikke vil stå alene med opgaverne
  • Faglig og personlig udvikling og udfordringer
  • God og uformel omgangstone
  • Humørfyldte kollegaer, der er parat til sparring og vidensdeling
  • Ugentlig arbejdstid på 36,5 timer inklusive frokost
  • Flextid, massage, sundhedsforsikring samt fl ere andre goder
  • En arbejdsplads i Nykøbing Falster


Hvem er vi?

  • Advodan Lolland-Falster, som er en del af Advodans forretningsplatform
  • Kontorer i Nakskov, Maribo og Nykøbing Falster
  • Eksperter i juridisk rådgivning
  • Kommunikerer med klienterne og kollegaer i øjenhøjde og går altid helhjertet ind
    i en sag
  • Fagligt stærke på højt niveau, som vi sikrer ved at deltage i kurser og efteruddannelse
  • Et uhøjtideligt og inspirerende fællesskab med godt arbejdsmiljø
  • Fokus på at hjælpe hinanden og gøre plads til forskelligheder


Er du vores nye sekretær? Så skynd dig at sende en ansøgning samt CV, eksamensbeviser
og evt. andre relevante bilag til bidh@advodan.dk.

 

Vi håber at modtage din ansøgningsenest d. 15. juni 2021. Men skynd dig at sende den afsted, da vi løbende afholder ansættelsessamtaler.

Har du spørgsmål til stillingen?

Tina Høpfner

Advokat 30 78 87 50