PrivatErhvervOm Advodan
Jylland
Sjælland
Bornholm

Ejendomsadministrator til Advodan Glostrup København

Brænder du for ejendomsadministration, og vil du være med til sikre at vi leverer den bedste service og ydelse for vores kunder hvér gang? Hvis du kan svare ja til dette, så er det dig vi leder efter!

Hvad kan vi tilbyde dig? 

Vores ejendomsadministration er i udvikling, og vi mangler flere hænder for at kunne give den bedste oplevelse til vores kunder. Her kommer du ind i billedet og er essentiel for, at vi lykkes med den opgave.

Du skal være indstillet på en varieret hverdag med mange forskellige administrationsopgaver:

  • Ansvar for egen portefølje af ejer-, andels-, og grundejerforeninger
  • Udarbejdelse af forbrugs- og fællesregnskaber
  • Daglig kontakt med ejere, andelshavere mv.
  • Udsendelse af opkrævninger
  • Håndtering af andelsoverdragelser
  • Afholdelse af generalforsamlinger i en del af foreningerne under din portefølje
  • Håndtering af fakturaer og bogføring
  • Udarbejdelse af budgetter, kvartalsafstemninger og årsregnskaber. 

Du vil blive en del af et team på 6 øvrige ejendomsadministratorer og de advokater der er en del af afdelingen.

 

Hvem leder vi efter? Vi har ambitioner – og du er en vigtig del af dem

Du har arbejdet med administration af ejer- og andelsboligforeninger samt eventuelt grundejerforeninger.  

Derudover ser vi gerne at du:  

  • Kan arbejde selvstændigt
  • Har interesse for ejendomsadministration og udvikling på dette område
  • Er god til at håndtere og trives med forskelligartede opgaver
  • Har økonomisk forståelse
  • Har gode IT-kundskaber – erfaring med UNIK Bolig 4 samt også gerne ProBo 
  • Har lyst til løbende uddannelse og evt. fag på EA-uddannelsen.

Samtidig motiveres du af at være en del af et team, hvor vi bidrager og deler på tværs, for at vi lykkes i det fælles samarbejde. Vi har fokus på, at der dagligt er et tæt samspil mellem de fagkompetencer som vores boligadministratorer har og den juridiske sparring, som vores advokater bidrager med.

 

Hvem er vi? Glostrup / København & Lyngby Ejendomsadministration

Vores afdeling for ejendomsadministration administrerer p.t. ca. 6.000 boligenheder fordelt på ca. 120 foreninger, herunder både ejerforeninger, grundejerforeninger og andelsboligforeninger. Foruden enkelte udlejningsejendomme.  

Vi er med 6 ansatte administratorer og 3 fast tilknyttede advokater til afdelingen ikke blandt de største aktører i markedet, men omvendt store nok til at være up to date og have høj faglighed.  Samtidigt giver vores størrelse mulighed for fortsat at have et godt overblik over vores forretning og processer samt ikke mindst mulighed for også at tilpasse vores ydelser/løsninger og rådgivning til de særlige behov som den enkelte forening måtte have.

Vi har i mange år haft en organisk vækst.  Hvert år kommer nye foreninger til – oftest på anbefaling fra andre tilfredse kunder.  I 2023 blev Advodan Lyngbys ejendomsadministration desuden sammenlagt med vores afdeling i Glostrup.    

 

Hvad kan vi tilbyde dig?

Du vil have arbejdsplads i Glostrup, hvor vi byder dig indenfor på vores lyse og venlige kontor.

Vi er placeret tæt på offentlig transport.  Der vil være mulighed for 1-2 hjemmearbejdsdage om ugen efter nærmere aftale.

Vi er en virksomhed, der er i vækst og som har fokus på løbende at udvikle og forbedre os på alle parametre. Som ny medarbejder hos os vil du blive en del af en arbejdsplads med en positiv og uformel stemning, samt gode kollegaer, der vil hjælpe og samarbejde. Bonusinformation; vi har mange gode sociale arrangementer.

 

Lidt om os – Advodan Glostrup København

Vi er en advokatforretning med kontorer i Glostrup og København. Vi arbejder for private, virksomheder og offentlige myndigheder, og er opdelt i specialiserede teams, der er fokuserede på at levere kvalitet og service til alle vores kunder.

Vi tæller 38 medarbejdere, herunder 17 advokater og 21 sagsbehandlere. Vi servicerer klienter i hele Storkøbenhavn indenfor bl.a. erhvervsrådgivning, boligadministration, fast ejendom, familie- arveret samt strafferet. Du kan læse meget mere på www.advodan.dk

 

Løn – og ansættelsesvilkår

Løn efter kvalifikationer og nærmere aftale, og dit arbejdssted bliver Glostrup Torv 6-10, 2600 Glostrup.

Arbejdstiden vil blive placeret inden for almindelig kontortid efter nærmere aftale.

Der vil være aftenmøder i foråret, hvor vi som de fleste andre administrationsselskaber oplever perioder med spidsbelastning.  Har du ikke erfaring med dette, men måske lyst til at lære det, vil der være gode muligheder for at få relevant uddannelse og praktisk erfaring. 

 

Ansøgning

Vi holder løbende samtaler, så send os gerne din ansøgning/CV snarest, da vi ønsker at kunne byde vores nye kollega velkommen hurtigst muligt.

Du bedes sende din ansøgning direkte til Drifts- og udviklingschef Cecilie Tange på ceta@advodan.dk, hvortil du også kan rette dine eventuelle spørgsmål om stillingen.

Vedrørende håndtering af dine persondata kan du læse mere på vores hjemmeside på følgende link:

https://www.advodan.dk/da/advodan-glostrup-kobenhavn/karriere/databeskyttelsespolitik-for-rekruttering

Vi glæder os til at høre fra dig!

                                 

 

Ønsker du at vide mere om stillingen?

Cecilie Tange

Drift- og udviklingschef 46 14 50 23 Advodan Glostrup København

Hans Christian Færch

Advokat / Partner / Landsret 46 14 50 20 61 69 35 82 Advodan Glostrup København